
3. Jak pakujemy wasze zamówienia?
Koszt wysyłki zamówienia
W koszt wysyłki zamówienia wliczone jest ubezpieczenie przesyłki. Do kosztu zamówienia nie doliczamy opłat za pakowanie i wypełnienie. Do wysyłki zamówienia dokładamy ze swoich funduszy wszelkiego typu wypełniacze i opakowania. Niestety jedynym przewoźnikiem, od którego w razie problemu można się skutecznie starać o odszkodowanie jest GLS. INPost nie uznaje reklamacji. Nasze paczki pakowane są naprawdę solidnie, co potwierdzają komentarze naszych klientów:
Koszty wysyłki mogą się zmieniać w zależności od obowiązujących obecnie stawek u przewoźnika. Aktualny koszt i metody wysyłki można sprawdzić podczas składania zamówienia, w koszyku, w pozycji 'Dostawa' oraz na karcie produktu, pod nazwą każdego produktu klikając "sprawdź koszt dostawy". Koszt ten dostępny jest także w zakładce "Koszt dostawy" obok opisu produktu.
Dla zamówień hurtowych koszt dostawy jest obliczany po spakowaniu zamówienia. Jest to iloczyn kartonów i standardowego kosztu dostawy. Do zamówień hurtowych także nie doliczamy kosztów pakowania, wypełnienia, kartonów. Odbiór osobisty z naszego magazynu jest darmowy.
Przesyłki krajowe
Przesyłki zagraniczne - GLS
Czas wysyłki zamówienia
Czas wysyłki każdego produktu z osobna jest dokładnie doprecyzowany na karcie produktu. Większość produktów wysyłamy natychmiast, lub w ciągu 24h.
Wysyłamy paczki codziennie do godziny 14:00. Proszę pamiętać, że czas dostarczenia nie jest uzależniony od nas, lecz od przewoźnika.
Zamówienia hurtowe pakujemy maksymalnie w ciągu 2-3 dni.
Jak nasz deklarowany czas wysyłki wygląda w praktyce? Tak jak mówią klienci !
Jak w każdej firmie, tak i u nas, może zdarzyć się sytuacja, że jednego z towarów w zamówieniu zabraknie. W razie takiej sytuacji klientów staramy się o tym fakcie informować klienta, proponując przy tym dogodne dla niego rozwiązanie.
Jak pakujemy wasze zamówienia?
Wszystkie produkty z naszej oferty wymagające szczególnego traktowania w czasie wysyłki, pakowane są ze szczególną starannością. Zależy nam na tym, żeby wszystkie zamawiane produkty dotarły w całości i mogły wywołać uśmiech na twarzy klienta : - )
Poniżej znajduje się krótka informacja, jak pakujemy wszystkie produkty. Streszczając całość - nie masz się o co martwić. Im większe prawdopodobieństwo zniszczenia produktu, tym bezpieczniej go pakujemy.
- Bletki wysyłamy w foliopaku, lub w kopercie tekturowej.
- Vaporizery wysyłamy w kopertach bąbelkowych.
- Premixy, bazy, aromaty - karton + foliopak.
- Produkty CBD w kopercie tekturowej lub bąbelkowej.
- Zapalniczki karton, lub folia bąbelkowa.
- Sitka i inne duperele koperta tekturowa.
- Młynki jak wyżej + w zależności od młynka folia sztywna/folia bąbelkowa.
- Tubki i inne ważne produkty plastikowe są traktowane tak samo, jak szkło.
- O bongach i lufkach nie ma co się rozwodzić. Jak widać z resztą poniżej ⤵