FAQ | Pytania i odpowiedzi


Spis treści

1. Wysyłka

2. Zamówienia

3. Anonimowość | Bezpieczeństwo

4. Kontakt

5. Reklamacja

6. Produkty

 

  1. Wysyłka

 

Q: Chcę, żeby moja przesyłka była anonimowa. Nie chcę, żeby ktoś widział co, i z jakiego sklepu zostało zamówione.

A: Wszystkie paczki pakujemy w 100% anonimowo. Nikt nie wie, co znajduję się w środku. Na paczce znajduję się tylko list przewozowy z informacjami do wysyłki. Sprawdź, jak pakujemy zamówienia.

 

Q: Chcę odebrać produkt osobiście – czy powinienem złożyć zamówienie przez sklep?

A: Tak. Jeśli chcesz kupić produkt w cenie ze strony i odebrać go osobiście, złóż zamówienie na stronie.

 

Q: Obawiam się, że moje zamówienie nie dotrze w całości. Czy mogę dopłacić do dodatkowego zabezpieczenia paczki?

A: Wszystkie paczki profesjonalnie zabezpieczamy. Zależy nam na tym, aby dotarły w całości. Niestety z racji, że nie doręczamy paczek, nie możemy zagwarantować, że każde zamówienie dotrze w całości. Mimo wszystko nie ma potrzeby dopłacać do przesyłki. Sprawdź tutaj, jak pakujemy wasze zamówienia.

 

Q: Pilnie potrzebuję zamówione produkty. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

A: Jeśli szczególnie zależy Ci na szybkiej wysyłce. Dopisz to w uwagach do zamówienia. Potraktujemy Twoje zamówienie priorytetowo.

 

Q: Kiedy dostarczycie moje zamówienie?

A: Nie dostarczamy Twoich zamówień. Jedynie je wysyłamy. Jeśli chcesz dokładnie dowiedzieć się, kiedy otrzymasz Twoje zamówienie – skontaktuj się z firmą kurierską, którą wybrałeś przy składaniu zamówienia i zapytaj, kiedy możesz spodziewać się dostawy. Do tego celu przygotuj numer przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu. Znajdziesz go także na swoim koncie.
Z doświadczenia wiemy, że czas dostarczenia to w 99% - 1 dzień.

 

Q: Kiedy wysyłacie zamówienia?

A: Zamówienia wysyłamy codziennie do 14:00. W szczególnych przypadkach informujemy klienta o opóźnieniach.

 

Q: Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

A: Aktualny koszt wysyłki zamówienia możesz sprawdzić w swoim koszyku. Ważne jest, aby w koszyku znajdował się jakiś produkt.

 

Q: Czy wysyłacie zamówienia do innych krajów?

A: Tak. Koszt dostarczenia zamówienia do kraju, w którym przebywasz możesz sprawdzić w koszyku, wybierając kraj dostarczenia.

 

  1. Zamówienia

 

Q: Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie jarajto.pl są legalne?

A: Tak. Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu jarajto.pl są legalne w Polsce i w krajach, do których je wysyłamy.

 

Q: Chcę zrezygnować ze swojego zamówienia. Co robić?

A: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. W tekście maila napisz nam, że mamy anulować zamówienie. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, że z zamówienia możesz zrezygnować przed jego wysyłką.

A1: W przypadku, gdy zapłaciłeś za zamówienie z góry, zrezygnujesz jednak po jego wysyłce, następnie odmówisz odbioru – wówczas po powrocie paczki zwrócimy Ci wpłaconą należność pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki.

A2: W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem, zrezygnujesz z zamówienia po jego wysyłce i odmówisz odbioru – wówczas będziesz zobowiązany do zapłaty podwójnego kosztu wysyłki.

 

Q: Podałem nieprawidłowe dane do wysyłki. Chcę je zmienić.

A: Koniecznie napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że skorygować dane do wysyłki. W tekście maila napisz nam dokładnie, jakie dany mamy zmienić. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, żeby napisać do nas przed odbiorem paczki przez kuriera. W przypadku, gdy paczka wyruszy w trasę – koszt przekierowania paczki/zmiana danych, to 25 zł (koszt ustalony przez firmę kurierską).

 

Q: Jak potwierdzić zamówienie?

A: Zamówień opłaconych z góry nie trzeba potwierdzać. W przypadku zamówień z opcją płatności za pobraniem - w niektórych przypadkach możesz od nas otrzymać maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Wystarczy, że odpowiesz nam z tego samego maila, że potwierdzasz zamówienie.

 

Q: Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki za pobraniem?

A: Na mocy obowiązujących w Polsce przepisów. Konsekwentnie korzystamy z naszej możliwości wystąpienia o odszkodowanie i zwrot kosztów poniesionych na wysyłkę nieodebranej przesyłki za pobraniem, czy fałszywego zamówienia. W przypadku nieodebrania takiego zamówienia, składający zamówienie będzie zobowiązany do zapłaty podwójnego kosztu przesyłki + koszt działań kancelarii prawnej.

 

  1. Anonimowość | Bezpieczeństwo

 

Q: Czy powinienem się obawiać, że po złożeniu zamówienia policja zapuka do mojego domu?

A: Nie. Działamy legalnie. Nasz sklep nie jest nadzorowany przez policję, ani inne służby mundurowe. Sklep jest w 100% legalnie działający i zabezpieczony. Nie ma się czego obawiać.

 

Q: Czy kurier, lub firma kurierska wiedzą, co jest zawartością dostarczanej do mnie przesyłki?

A: Nie. Ani kurier, ani firma kurierska nie wiedzą, co jest zawartością przesyłki, do chwili jej uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia poprosimy Cię o spisanie protokołu szkody z kurierem – wówczas wtedy kurier i firma kurierska (zgłoszenie szkody), dowiedzą się, co było zawartością paczki.

 

Q: Czy moje dane, podane przy składaniu zamówienia są bezpieczne?

A: Nasz sklep jest zabezpieczony certyfikatem bezpieczeństwa (SSL). Wszystkie przetwarzane dane są bezpieczne. Informacje podane podczas składania zamówienia są używane tylko do przetwarzania, realizacji i wysyłki złożone zamówienia. Żadne podmioty i organizacje, które nie są związane z realizacją Twojego zamówienia, nie mają dostępu do Twoich danych.

 

  1. Kontakt

 

Q: Jak najszybciej się z wami skontaktować?

A: Najszybszą formą kontaktu z nami jest e-mail. Mając komplet informacji od Ciebie, możemy szybko zareagować na Twoje zapytanie, lub prośbę o zmianę w zamówieniu. Możesz wysłać do nas maila z formularza kontaktowego, dostępnego na stronie.

 

Q: Muszę coś dodać/zmienić w zamówieniu. Co robić?

A: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz temat wiadomości. W tekście maila dokładnie opisz o czym zapomniałeś i co mamy poprawić. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie.

 

 

  1. Reklamacja

 

Q: Nie jestem zadowolony z produktu i chcę go zwrócić.

A: Nie ma problemu. Napisz do nas maila z tą informacją na biuro@jarajto.pl. Szczegółu procedury zwrotu znajdziesz w tej zakładce.

 

Q: Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Co robić?

A: Przed przyjęciem przesyłki, zawsze chwyć ją w ręce i sprawdź, czy jest cała – żeby sprawdzić czy zawartość dotarła w całości bez odpakowywania – potrząśnij całą paczką i słuchaj, czy w środku nic nie brzęczy i nie lata, jak żyd po pustym sklepie.

A1: Jeśli zawartość okazała się uszkodzona – koniecznie spisz z kurierem protokół szkody. Zadbaj o to, żeby wszystkie szczegóły na protokole, nawet te najmniej istotne się zgadzały.

A2: Jeśli odebrałeś paczkę przy paczkomacie – na ekranie paczkomatu kliknij, że paczka dotarła uszkodzona. Paczkomat poprosi Cię o jej zwrot.

A3: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że paczka dotarła uszkodzona. W tekście maila dokładnie opisz uszkodzenie, prześlij zdjęcia i protokół, lub informację o odesłaniu uszkodzonej paczki. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie.

 

Q: Jak zareklamować kupiony produkt?

A: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że jest to reklamacja. W tekście maila dokładnie opisz reklamowaną usterkę. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, żeby reklamowany produkt zwrócić do nas czysty, z możliwie pełnym zestawem. Adres do wysyłki i formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj.

Większość produktów wysyłana jest na reklamację do producenta, poza granicę naszego kraju. Bardzo ważne jest aby produkt wysłany na reklamację był czysty.

 

  1. Produkty

Q: Jak działa program lojalnościowy? Jak wymienić i otrzymać nagrodę?

A: Szczegółowe zasady działania programu lojalnościowego znajdziesz tutaj.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl