Gwarancja

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki zwrotnej, lub wyślij e-mailem.

2.Odeślij produkt i poinformuj nas o wysyłce
Składając reklamację prosimy o odesłanie czystego produktu, jeśli był używany wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. W celu przyśpieszenia całego procesu wyślij do nas numer przesyłki zwrotnej z informacjami na temat reklamacji.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

LABRAN GROUP - TABUN
Poziomkowa 2A
74-400 Dębno

Formularz reklamacyjny do pobrania: POBIERZ FORMULARZ

Jeśli byłeś zarejestrowany w momencie zakupu możesz skorzystać z Tarczy Heraklesa i na podstawie Tarczy złożyć reklamację nawet na zbite bongo.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium