Popularne tematy
Skontaktuj się z nami
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki zwrotnej, lub wyślij e-mailem.
2.Odeślij produkt i poinformuj nas o wysyłce
Składając reklamację prosimy o odesłanie czystego produktu, jeśli był używany wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. W celu przyśpieszenia całego procesu wyślij do nas numer przesyłki zwrotnej z informacjami na temat reklamacji.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
LABRAN GROUP - TABUN
Poziomkowa 2A
74-400 Dębno
Formularz reklamacyjny do pobrania: POBIERZ FORMULARZ
Jeśli byłeś zarejestrowany w momencie zakupu możesz skorzystać z Tarczy Heraklesa i na podstawie Tarczy złożyć reklamację nawet na zbite bongo.