Szybka pomoc


Spis treści

1. Wysyłka

2. Zamówienia

3. Anonimowość | Bezpieczeństwo

4. Kontakt

5. Reklamacja

6. Produkty

7. Bongo jest mniejsze, lub większe niż w opisie, o co chodzi?

 

  1. Wysyłka

Q: Chcę, żeby moja przesyłka była anonimowa. Nie chcę, żeby ktoś widział co, i z jakiego sklepu zostało zamówione.

A: Wszystkie paczki pakujemy w 100% anonimowo. Nikt nie wie, co znajduję się w środku. Na paczce znajduję się tylko list przewozowy z informacjami do wysyłki. Sprawdź, jak pakujemy zamówienia.

Q: Chcę odebrać produkt osobiście – czy powinienem złożyć zamówienie przez sklep?

A: Niestety ze względów logistycznych na ten moment nie ma możliwości odbioru osobistego w naszej siedzibie. 

Q: Obawiam się, że moje zamówienie nie dotrze w całości. Czy mogę dopłacić do dodatkowego zabezpieczenia paczki?

A: Wszystkie paczki profesjonalnie zabezpieczamy. Zależy nam na tym, aby dotarły w całości. Niestety z racji, że nie doręczamy paczek, nie możemy zagwarantować, że każde zamówienie dotrze w całości. Mimo wszystko nie ma potrzeby dopłacać do przesyłki. Sprawdź tutaj, jak pakujemy wasze zamówienia.

Q: Pilnie potrzebuję zamówione produkty. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

A: Jeśli szczególnie zależy Ci na szybkiej wysyłce. Dopisz to w uwagach do zamówienia. Potraktujemy Twoje zamówienie priorytetowo.

Q: Kiedy dostarczycie moje zamówienie?

A: Nie dostarczamy Twoich zamówień. Jedynie je wysyłamy. Jeśli chcesz dokładnie dowiedzieć się, kiedy otrzymasz Twoje zamówienie – skontaktuj się z firmą kurierską, którą wybrałeś przy składaniu zamówienia i zapytaj, kiedy możesz spodziewać się dostawy. Do tego celu przygotuj numer przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu. Znajdziesz go także na swoim koncie.
Z doświadczenia wiemy, że czas dostarczenia to w 99% - 1 dzień. Dla przesyłek wysyłanych poza granicę Polski czas może się wydłużyć do 7 dni.

Q: Kiedy wysyłacie zamówienia?

A: Zamówienia wysyłamy codziennie do 14:00. W szczególnych przypadkach informujemy klienta o opóźnieniach.

Q: Czy zrealizujecie moje w zamówienie w dany dzień?

A: Jeśli chodzi o realizację zamówienia tego samego dnia, to tak. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia. Jeśli chcesz na przykład, żeby Twoje zamówienie było wysłane kilka dni później - zaznacz to w zamówieniu. Najlepiej byłoby jednak, żebyś po prostu złożył zamówienie dzień przed terminem, w którym chcesz, żeby było dostarczone.

Q: Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

A: Aktualny koszt wysyłki dla Twojego zamówienia możesz sprawdzić w koszyku i zakładce czas i koszty dostawy. Ważne jest, aby w koszyku znajdował się jakiś produkt.

Q: Czy wysyłacie zamówienia poza Polskę?

A: Tak. Koszt dostarczenia zamówienia do kraju, w którym przebywasz możesz sprawdzić w koszyku wybierając kraj dostawy i w zakładce czas i koszty dostawy.

Q: O której godzinie mogę się spodziewać kuriera? 

A: Firmy kurierskie wysyłają najczęściej maila, lub SMS z planowaną datą i godziną doręczenia przesyłki. Jeśli takiego nie dostałeś, skontaktuj się z infolinią InPostu, lub GLS. Dane kontaktowe znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

 

  1. Zamówienia

Q: Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie jarajto.pl są legalne?

A: Tak. Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu jarajto.pl są legalne w Polsce. Przed zamówieniem zamówienia do kraju innego, niż Polska upewnij się, że produkty dostępne w naszym sklepie są legalne w Twoim kraju.

Q: Chcę zrezygnować ze swojego zamówienia. Co robić?

A: Napisz do nas maila na [email protected]. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. W tekście maila napisz nam, że mamy anulować zamówienie. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, że z zamówienia możesz zrezygnować przed jego wysyłką.

A1: W przypadku, gdy zapłaciłeś za zamówienie z góry, zrezygnujesz jednak po jego wysyłce, następnie odmówisz odbioru – wówczas po powrocie paczki zwrócimy Ci wpłaconą należność pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki.

A2: W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem, zrezygnujesz z zamówienia po jego wysyłce i odmówisz odbioru – wówczas będziesz zobowiązany do zapłaty podwójnego kosztu wysyłki.

Q: Podałem nieprawidłowe dane do wysyłki. Chcę je zmienić.

A: Koniecznie napisz do nas maila na [email protected]. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że skorygować dane do wysyłki. W tekście maila napisz nam dokładnie, jakie dany mamy zmienić. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, żeby napisać do nas przed odbiorem paczki przez kuriera. W przypadku, gdy paczka wyruszy w trasę – koszt przekierowania paczki/zmiana danych, to 25 zł (koszt ustalony przez firmę kurierską).

Q: Jak potwierdzić zamówienie?

A: Zamówień opłaconych z góry nie trzeba potwierdzać. W przypadku zamówień z opcją płatności za pobraniem - w niektórych przypadkach możesz od nas otrzymać maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Wystarczy, że odpowiesz nam z tego samego maila, że potwierdzasz zamówienie.

Q: Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki za pobraniem?

A: Na mocy obowiązujących w Polsce przepisów. Konsekwentnie korzystamy z naszej możliwości wystąpienia o odszkodowanie i zwrot kosztów poniesionych na wysyłkę nieodebranej przesyłki za pobraniem, czy fałszywego zamówienia. W przypadku nieodebrania takiego zamówienia, składający zamówienie będzie zobowiązany do zapłaty podwójnego kosztu przesyłki + koszt działań kancelarii prawnej.

Q: Czy jest możliwy odbiór zamówienia dzisiaj?

A: Niestety nie ma takiej możliwości. Nie jest to jednak zależne od nas. Firmy logistyczne dbając o swoje procesy, muszą odebrać od nas paczki (często w późnych godzinach, żebyśmy mogli spakować jak najwięcej), przewieźć je na pobliską sortownię, skąd paczki trafiają do oddziałów, z których następnie są rozwożone do was. Tak, więc niestety jest to logistycznie niemożliwe.

Q: Jak mogę zapłacić za zamówienie?

A: Dla klientów z Polski dostępne są płatności kartą, przelewem bankowym, blikiem, przelewem natychmiastowym i płatność za pobraniem przy odbiorze. Klienci z poza Polski mogą zapłacić przelewem natychmiastowym, kartą i przelewem bankowym. 

Q: Jak mam zapłacić za zamówienie po wyłączeniu strony potwierdzającej zakup?

A: W mailu z potwierdzeniem transakcji otrzymasz dane do płatności przelewem bankowym i przycisk z linkiem prowadzącym do płatności natychmiastowej, jeśli taką wybrałeś.

Q: Czy moje zamówienie zostało już skompletowane?

A: Status swojego zamówienia możesz śledzić po zalogowaniu na swoje konto. O statusie realizacji informujemy też na bieżąco za pomocą maili, zatem sprawdź swojego maila, jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto.

 

 

  1. Anonimowość | Bezpieczeństwo

Q: Czy powinienem się obawiać, że po złożeniu zamówienia policja zapuka do mojego domu?

A: Nie. Działamy legalnie. Nasz sklep nie jest nadzorowany przez policję, ani inne służby mundurowe. Sklep jest w 100% legalnie działający i zabezpieczony. Nie ma się czego obawiać.

Q: Czy kurier, lub firma kurierska wiedzą, co jest zawartością dostarczanej do mnie przesyłki?

A: Nie. Ani kurier, ani firma kurierska nie wiedzą, co jest zawartością przesyłki, do chwili jej uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia poprosimy Cię o spisanie protokołu szkody z kurierem – wówczas wtedy kurier i firma kurierska (zgłoszenie szkody), dowiedzą się, co było zawartością paczki.

Q: Czy moje dane, podane przy składaniu zamówienia są bezpieczne?

A: Nasz sklep jest zabezpieczony certyfikatem bezpieczeństwa (SSL). Wszystkie przetwarzane dane są bezpieczne. Informacje podane podczas składania zamówienia są używane tylko do przetwarzania, realizacji i wysyłki złożone zamówienia. Żadne podmioty i organizacje, które nie są związane z realizacją Twojego zamówienia, nie mają dostępu do Twoich danych.

 

  1. Kontakt

Q: Jak najszybciej się z wami skontaktować?

A: Najszybszą formą kontaktu z nami jest e-mail, lub chat na stronie. Mając komplet informacji od Ciebie, możemy szybko zareagować na Twoje zapytanie, lub prośbę o zmianę w zamówieniu. Możesz wysłać do nas maila z formularza kontaktowego, dostępnego na stronie.

Q: Muszę coś dodać/zmienić w zamówieniu. Co robić?

A: Napisz do nas maila na [email protected]. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz temat wiadomości. W tekście maila dokładnie opisz o czym zapomniałeś i co mamy poprawić. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie.

 

 

  1. Reklamacja

Q: Nie jestem zadowolony z produktu i chcę go zwrócić.

A: Nie ma problemu. Napisz do nas maila z tą informacją na [email protected]. Szczegółu procedury zwrotu znajdziesz w tej zakładce.

Q: Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Co robić?

A: Przed przyjęciem przesyłki, zawsze chwyć ją w ręce i sprawdź, czy jest cała – żeby sprawdzić czy zawartość dotarła w całości bez odpakowywania – potrząśnij całą paczką i słuchaj, czy w środku nic nie brzęczy i nie lata, jak żyd po pustym sklepie.

A1: Jeśli zawartość okazała się uszkodzona – koniecznie spisz z kurierem protokół szkody. Zadbaj o to, żeby wszystkie szczegóły na protokole, nawet te najmniej istotne się zgadzały.

A2: Jeśli odebrałeś paczkę przy paczkomacie – na ekranie paczkomatu kliknij, że paczka dotarła uszkodzona. Paczkomat poprosi Cię o jej zwrot.

A3: Napisz do nas maila na [email protected]. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że paczka dotarła uszkodzona. W tekście maila dokładnie opisz uszkodzenie, prześlij zdjęcia i protokół, lub informację o odesłaniu uszkodzonej paczki. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie.

Q: Jak zareklamować kupiony produkt?

A: Napisz do nas maila na [email protected]. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że jest to reklamacja. W tekście maila dokładnie opisz reklamowaną usterkę. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, żeby reklamowany produkt zwrócić do nas czysty, z możliwie pełnym zestawem. Adres do wysyłki i formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj.

Większość produktów wysyłana jest na reklamację do producenta, poza granicę naszego kraju. Bardzo ważne jest aby produkt wysłany na reklamację był czysty.

 

  1. Produkty

Q: Jak działa program lojalnościowy? Jak wymienić punkty i otrzymać nagrodę za zakupy?

A: Szczegółowe zasady działania programu lojalnościowego znajdziesz tutaj.

Q: Moje bongo, lufka lub inny szklany produkt jest mniejszy lub większy niż w opisie

A: Wszystkie bonga w sklepie JarajTo, to najwyższej jakości sprzęt. Wszystkie szklany produkty w tym bonga są wykonywane ręcznie, co sprawia, że każdy produkt w sklepie jest unikalny i w rzeczywistości może nieznacznie różnić się od zamówionego. Tj. filtracja w bongo może być szersza, rurka cybucha nieco dłuższa i bongo 30 cm, może w rzeczywistości mieć np. 28 cm. Zdarza się to bardzo rzadko, jednakże ze względu na to, że wszystko jest dmuchane ręcznie a nie z form, to jest to możliwe.

Q: Jakie produkty oferujecie?

A: Oferujemy tylko oryginalne produkty mniej i bardziej znanych marek. W naszej ofercie są dostępne produkty, których w większości nie znajdziecie w żadnym sklepie w Europie. Jedną z naszych misji jest zapewnienie unikalnych produktów, których nie zaoferuję żaden inny sklep w Europie.

Q: Czy susz cbd przyjmowany przez osoby w wieku nastoletnim jest w jakiś sposób bardziej szkodliwy niż dla osób dorosłych?

A: To zależy od jakości produktu i od tego, czy przyjmujesz inne leki/zioła, które mogą wejść w interakcję z produktem zawierającym CBD. Ze względów etycznych nie zalecamy i nie popieramy używania produktów dostępnych w naszym sklepie osobom niepełnoletnim.

Q: Czy istnieję możliwość wysłania powiadomienia SMS o dostępności, lub promocji na produkt?

A: Niestety w tej chwili nie ma takiej możliwości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium