SZYBKA POMOC | FAQ


Spis treści

1. Wysyłka

2. Zamówienia

3. Anonimowość | Bezpieczeństwo

4. Kontakt

5. Reklamacja

6. Produkty

 

  1. Wysyłka

 

Q: Chcę, żeby moja przesyłka była anonimowa. Nie chcę, żeby ktoś widział co, i z jakiego sklepu zostało zamówione.

A: Wszystkie paczki pakujemy w 100% anonimowo. Nikt nie wie, co znajduję się w środku. Na paczce znajduję się tylko list przewozowy z informacjami do wysyłki. Sprawdź, jak pakujemy zamówienia.

 

Q: Chcę odebrać produkt osobiście – czy powinienem złożyć zamówienie przez sklep?

A: Niestety ze względów logistycznych na ten moment nie ma możliwości odbioru osobistego w naszej siedzibie.

 

Q: Obawiam się, że moje zamówienie nie dotrze w całości. Czy mogę dopłacić do dodatkowego zabezpieczenia paczki?

A: Wszystkie paczki profesjonalnie zabezpieczamy. Zależy nam na tym, aby dotarły w całości. Niestety z racji, że nie doręczamy paczek, nie możemy zagwarantować, że każde zamówienie dotrze w całości. Mimo wszystko nie ma potrzeby dopłacać do przesyłki. Sprawdź tutaj, jak pakujemy wasze zamówienia.

 

Q: Pilnie potrzebuję zamówione produkty. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

A: Jeśli szczególnie zależy Ci na szybkiej wysyłce. Dopisz to w uwagach do zamówienia. Potraktujemy Twoje zamówienie priorytetowo.

 

Q: Kiedy dostarczycie moje zamówienie?

A: Nie dostarczamy Twoich zamówień. Jedynie je wysyłamy. Jeśli chcesz dokładnie dowiedzieć się, kiedy otrzymasz Twoje zamówienie – skontaktuj się z firmą kurierską, którą wybrałeś przy składaniu zamówienia i zapytaj, kiedy możesz spodziewać się dostawy. Do tego celu przygotuj numer przesyłki, który otrzymałeś od nas w mailu. Znajdziesz go także na swoim koncie.
Z doświadczenia wiemy, że czas dostarczenia to w 99% - 1 dzień.

 

Q: Kiedy wysyłacie zamówienia?

A: Zamówienia wysyłamy codziennie do 14:00. W szczególnych przypadkach informujemy klienta o opóźnieniach.

 

Q: Czy zrealizujecie moje w zamówienie w dany dzień?

A: Jeśli chodzi o realizację zamówienia tego samego dnia, to tak. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia. Jeśli chcesz na przykład, żeby Twoje zamówienie było wysłane kilka dni później - zaznacz to w zamówieniu. Najlepiej byłoby jednak, żebyś po prostu złożył zamówienie dzień przed terminem, w którym chcesz, żeby było dostarczone.

 

Q: Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

A: Aktualny koszt wysyłki zamówienia możesz sprawdzić w swoim koszyku. Ważne jest, aby w koszyku znajdował się jakiś produkt.

 

Q: Jestem klientem hurtowym. Dlaczego nie obowiązuje mnie darmowa dostawa?

A: Ze względu na atrakcyjne ceny, które oferujemy klientom hurtowym od bardzo niskiego, minimalnego progu zamówienia jakim jest 400 zł brutto. Jesteśmy zmuszeni doliczać jedynie koszt samej przesyłki, który znany jest dopiero po spakowaniu zamówienia. Do kosztu dostawy nie doliczamy kosztu samego spakowania, wypełniaczy, czy kartonów. Odbiór osobisty z naszego magazynu jest darmowy.

 

Q: Czy wysyłacie zamówienia poza Polskę?

A: Tak. Koszt dostarczenia zamówienia do kraju, w którym przebywasz możesz sprawdzić w koszyku, wybierając kraj dostarczenia.

 

Q: O której godzinie mogę się spodziewać kuriera? 

A: Firmy kurierskie wysyłają najczęściej maila, lub SMS z planowaną datą i godziną doręczenia przesyłki. Jeśli takiego nie dostałeś, skontaktuj się z infolinią InPostu, lub GLS. Dane kontaktowe znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia.

 

  1. Zamówienia

 

Q: Czy wszystkie produkty oferowane w sklepie jarajto.pl są legalne?

A: Tak. Wszystkie produkty dostępne w ofercie sklepu jarajto.pl są legalne w Polsce i w krajach, do których je wysyłamy.

 

Q: Chcę zrezygnować ze swojego zamówienia. Co robić?

A: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że chcesz zrezygnować ze swojego zamówienia. W tekście maila napisz nam, że mamy anulować zamówienie. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, że z zamówienia możesz zrezygnować przed jego wysyłką.

A1: W przypadku, gdy zapłaciłeś za zamówienie z góry, zrezygnujesz jednak po jego wysyłce, następnie odmówisz odbioru – wówczas po powrocie paczki zwrócimy Ci wpłaconą należność pomniejszoną o koszt zwrotu przesyłki.

A2: W przypadku, gdy wybrałeś płatność za pobraniem, zrezygnujesz z zamówienia po jego wysyłce i odmówisz odbioru – wówczas będziesz zobowiązany do zapłaty podwójnego kosztu wysyłki.

 

Q: Podałem nieprawidłowe dane do wysyłki. Chcę je zmienić.

A: Koniecznie napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że skorygować dane do wysyłki. W tekście maila napisz nam dokładnie, jakie dany mamy zmienić. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, żeby napisać do nas przed odbiorem paczki przez kuriera. W przypadku, gdy paczka wyruszy w trasę – koszt przekierowania paczki/zmiana danych, to 25 zł (koszt ustalony przez firmę kurierską).

 

Q: Jak potwierdzić zamówienie?

A: Zamówień opłaconych z góry nie trzeba potwierdzać. W przypadku zamówień z opcją płatności za pobraniem - w niektórych przypadkach możesz od nas otrzymać maila z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Wystarczy, że odpowiesz nam z tego samego maila, że potwierdzasz zamówienie.

 

Q: Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki za pobraniem?

A: Na mocy obowiązujących w Polsce przepisów. Konsekwentnie korzystamy z naszej możliwości wystąpienia o odszkodowanie i zwrot kosztów poniesionych na wysyłkę nieodebranej przesyłki za pobraniem, czy fałszywego zamówienia. W przypadku nieodebrania takiego zamówienia, składający zamówienie będzie zobowiązany do zapłaty podwójnego kosztu przesyłki + koszt działań kancelarii prawnej.

 

Q: Czy jest możliwy odbiór zamówienia dzisiaj?

A: Niestety nie ma takiej możliwości. Nie jest to jednak zależne od nas. Firmy logistyczne dbając o swoje procesy, muszą odebrać od nas paczki (często w późnych godzinach, żebyśmy mogli spakować jak najwięcej), przewieźć je na pobliską sortownię, skąd paczki trafiają do oddziałów, z których następnie są rozwożone do was. Tak, więc niestety jest to logistycznie niemożliwe.

 

Q: Jak mogę zapłacić za zamówienie?

A: Dla klientów z Polski dostępne są płatności kartą, przelewem bankowym, blikiem, przelewem natychmiastowym i płatność za pobraniem przy odbiorze. Klienci z poza Polski mogą zapłacić przelewem natychmiastowym, kartą i przelewem bankowym. 

 

Q: Jak mam zapłacić za zamówienie po wyłączeniu strony potwierdzającej zakup?

A: W mailu z potwierdzeniem transakcji otrzymasz dane do płatności przelewem bankowym i przycisk z linkiem prowadzącym do płatności natychmiastowej, jeśli taką wybrałeś.

 

Q: Czy moje zamówienie zostało już skompletowane?

A: Status swojego zamówienia możesz śledzić po zalogowaniu na swoje konto. O statusie realizacji informujemy też na bieżąco za pomocą maili, zatem sprawdź swojego maila, jeśli nie możesz zalogować się na swoje konto.

 

 

  1. Anonimowość | Bezpieczeństwo

 

Q: Czy powinienem się obawiać, że po złożeniu zamówienia policja zapuka do mojego domu?

A: Nie. Działamy legalnie. Nasz sklep nie jest nadzorowany przez policję, ani inne służby mundurowe. Sklep jest w 100% legalnie działający i zabezpieczony. Nie ma się czego obawiać.

 

Q: Czy kurier, lub firma kurierska wiedzą, co jest zawartością dostarczanej do mnie przesyłki?

A: Nie. Ani kurier, ani firma kurierska nie wiedzą, co jest zawartością przesyłki, do chwili jej uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia poprosimy Cię o spisanie protokołu szkody z kurierem – wówczas wtedy kurier i firma kurierska (zgłoszenie szkody), dowiedzą się, co było zawartością paczki.

 

Q: Czy moje dane, podane przy składaniu zamówienia są bezpieczne?

A: Nasz sklep jest zabezpieczony certyfikatem bezpieczeństwa (SSL). Wszystkie przetwarzane dane są bezpieczne. Informacje podane podczas składania zamówienia są używane tylko do przetwarzania, realizacji i wysyłki złożone zamówienia. Żadne podmioty i organizacje, które nie są związane z realizacją Twojego zamówienia, nie mają dostępu do Twoich danych.

 

  1. Kontakt

 

Q: Jak najszybciej się z wami skontaktować?

A: Najszybszą formą kontaktu z nami jest e-mail. Mając komplet informacji od Ciebie, możemy szybko zareagować na Twoje zapytanie, lub prośbę o zmianę w zamówieniu. Możesz wysłać do nas maila z formularza kontaktowego, dostępnego na stronie.

 

Q: Muszę coś dodać/zmienić w zamówieniu. Co robić?

A: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz temat wiadomości. W tekście maila dokładnie opisz o czym zapomniałeś i co mamy poprawić. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie.

 

 

  1. Reklamacja

 

Q: Nie jestem zadowolony z produktu i chcę go zwrócić.

A: Nie ma problemu. Napisz do nas maila z tą informacją na biuro@jarajto.pl. Szczegółu procedury zwrotu znajdziesz w tej zakładce.

 

Q: Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę. Co robić?

A: Przed przyjęciem przesyłki, zawsze chwyć ją w ręce i sprawdź, czy jest cała – żeby sprawdzić czy zawartość dotarła w całości bez odpakowywania – potrząśnij całą paczką i słuchaj, czy w środku nic nie brzęczy i nie lata, jak żyd po pustym sklepie.

A1: Jeśli zawartość okazała się uszkodzona – koniecznie spisz z kurierem protokół szkody. Zadbaj o to, żeby wszystkie szczegóły na protokole, nawet te najmniej istotne się zgadzały.

A2: Jeśli odebrałeś paczkę przy paczkomacie – na ekranie paczkomatu kliknij, że paczka dotarła uszkodzona. Paczkomat poprosi Cię o jej zwrot.

A3: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że paczka dotarła uszkodzona. W tekście maila dokładnie opisz uszkodzenie, prześlij zdjęcia i protokół, lub informację o odesłaniu uszkodzonej paczki. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie.

 

Q: Jak zareklamować kupiony produkt?

A: Napisz do nas maila na biuro@jarajto.pl. W tytule wiadomości wpisz numer swojego zamówienia, oraz zaznacz, że jest to reklamacja. W tekście maila dokładnie opisz reklamowaną usterkę. Na koniec podpisz się imieniem i nazwiskiem, na które złożyłeś/aś zamówienie. Pamiętaj, żeby reklamowany produkt zwrócić do nas czysty, z możliwie pełnym zestawem. Adres do wysyłki i formularz reklamacyjny znajdziesz tutaj.

Większość produktów wysyłana jest na reklamację do producenta, poza granicę naszego kraju. Bardzo ważne jest aby produkt wysłany na reklamację był czysty.

 

  1. Produkty

Q: Jak działa program lojalnościowy? Jak wymienić punkty i otrzymać nagrodę za zakupy?

A: Szczegółowe zasady działania programu lojalnościowego znajdziesz tutaj.

 

Q: Jakie produkty oferujecie?

A: Oferujemy tylko oryginalne produkty mniej i bardziej znanych marek. W naszej ofercie są dostępne produkty, których w większości nie znajdziecie w żadnym sklepie w Europie. Jedną z naszych misji jest zapewnienie unikalnych produktów, których nie zaoferuję żaden inny sklep w Europie.

 

Q: Czy susz cbd przyjmowany przez osoby w wieku nastoletnim jest w jakiś sposób bardziej szkodliwy niż dla osób dorosłych?

A: To zależy od jakości produktu i od tego, czy przyjmujesz inne leki/zioła, które mogą wejść w interakcję z produktem zawierającym CBD. 

 

Q: Czy istnieję możliwość wysłania powiadomienia SMS o dostępności, lub promocji na produkt?

A: Niestety w tej chwili nie ma takiej możliwości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium